ΣΤΑΔΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα e-mail με όλα τα στοιχεία αυτής που θα σας ενημερώνει ότι «Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς». Το κατάστημά μας την ετοιμάζει για εσάς και μόλις είναι έτοιμη θα ενημερωθείτε με νέο e-mail.
- H ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Η παραγγελία σας έχει συλλεχθεί και είναι έτοιμη για παράδοση με τον επιλεγμένο από εσάς τρόπο παραλαβής.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει «ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ», μπορείτε να περάσετε από το φυσικό μας κατάστημα τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του, ώστε να την παραλάβετε.
Διεύθυνση: Λ. Ηρακλείου 381, Ν. Ηράκλειο Αττικής, 14122
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-17:00 , Σάββατο 08:30-13:00
- Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει «ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΕ ACS/BOXNOW», η παραγγελία σας έχει συσκευαστεί και είναι καθ’οδόν για τη μεταφορική της επιλογής σας.
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
Η παραγγελία σας έχει σταλεί στη μεταφορική εταιρία της επιλογής σας. Στο ενημερωτικό email θα λάβετε τον αριθμό αποστολής, ώστε να μπορείτε εύκολα και άμεσα να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας από την αντίστοιχη ιστοσελίδα της επιλεγμένης μεταφορικής.
ΚΟΣΤΟΣ & ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Η παραγγελία σας ετοιμάζεται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε διαφορετική περίπτωση θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς ή με e-mail.
Μόλις λάβετε το ενημερωτικό e-mail ότι η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε:
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα» μπορείτε να περάσετε άμεσα από το κατάστημα ώστε να παραλάβετε, κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Για την αυθημερόν παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημά μας, θα πρέπει η παραγγελία να έχει καταχωρηθεί ως τις 14:30.
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει «παραλαβή με BOXNOW» θα χρειαστεί να περιμένετε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν βρίσκεστε στην ηπειρωτική Ελλάδα, ή 2-3 εργάσιμες ημέρες αν βρίσκετε στην νησιωτική Ελλάδα, ώστε να λάβετε το δέμα σας από το επιλεγμένο locker. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της ΒΟΧ ΝΟW( https://boxnow.gr/faq). Το κόστος αποστολής είναι 3,00€.
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει «παραλαβή με ACS COURIER» θα χρειαστεί να περιμένετε 2-3 εργάσιμες ημέρες αν βρίσκεστε στην ηπειρωτική Ελλάδα, 2-4 εργάσιμες ημέρες αν βρίσκεστε στην νησιωτική Ελλάδα ή 2-5 ημέρες αν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή ώστε το δέμα σας να φτάσει στην διεύθυνση που έχετε ορίσει. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της ACS (https://www.acscourier.net/el/). Το κόστος αποστολής είναι
- 3,00€ έως τα 3 κιλά για την ηπειρωτική Ελλάδα και έπειτα αυξάνεται κατά 0,50€ ανά κιλό,
- 3,50€ έως τα 3 κιλά για την νησιωτική Ελλάδα και έπειτα αυξάνεται κατά 0,70€ ανά κιλό και
- 5,00€ έως τα 3 κιλά για τις δυσπρόσιτες περιοχές και έπειτα αυξάνεται κατά 1,00€ ανά κιλό. Ως δυσπρόσιτες περιοχές χαρακτηρίζονται ορισμένες περιοχές, εκτός των ορίων των κύριων πόλων του δικτύου ACS. Μπορείτε να ενημερωθείτε για το ποιες είναι οι δυσπρόσιτες περιοχές από την επίσημη ιστοσελίδα της ACS COURIER ACS ( https://www.acscourier.net/el/ ).
Στην πλειοψηφία των προϊόντων το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο καλάθι αγορών με βάση το βάρος τους. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει η πληροφορία του βάρους εφόσον το δέμα ξεπεράσει τα 3 κιλά πραγματικά ή ογκομετρικά, θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό για το ακριβές κόστος μεταφορικών της παραγγελίας σας.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημ/νια παραλαβής τους, υπό τους εξής όρους:
- Η συσκευασία και το ανταλλακτικό να είναι σε άριστη κατάσταση. Η συσκευασία να είναι πλήρης ως προς την ποσότητα και όλα τα παρελκόμενα αυτής (πχ τυχόν οδηγίες τοποθέτησης). Αν είναι σκισμένη, χτυπημένη, ανοιγμένη ή λερωμένη η συσκευασία, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του. Σε περίπτωση που έχει αποσταλεί το ανταλλακτικό με χτυπημένη ή ανοιγμένη συσκευασία, έχει δικαίωμα να μην το παραλάβει, αφού πρώτα επικοινωνήσει με την εταιρία μας (διαβάστε τους όρους αποστολής, ως προς την ευθύνη διακίνησης των προϊόντων). Μετά την παραλαβή του προϊόντος δεν αναγνωρίζεται ευθύνη της εταιρίας μας.
- Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας από τον πελάτη, τα μεταφορικά της επιστροφής τα καλύπτει ο πελάτης. Γι’ αυτό σε κάθε συναλλαγή είναι απαραίτητο να δίνεται ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου. Αν δεν δοθεί ο αριθμός πλαισίου, ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία μας επί του ορθού της παραγγελίας.
- Σε περίπτωση που έχει τοποθετηθεί το ανταλλακτικό δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
- Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο εφόσον πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις και εφόσον έχει επιστραφεί και έχει ελεγχθεί το προϊόν από το προσωπικό της επιχείρησης. Τα μεταφορικά αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η μόνη περίπτωση που καλύπτει η εταιρία μας τα έξοδα επιστροφής, είναι να έχει αποσταλεί λάθος ανταλλακτικό με δικής μας ευθύνη (μόνο εφόσον έχει δοθεί εξ’ αρχής ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου).
- Σε περίπτωση που γίνει επιστροφή o πελάτης-αποστολέας είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι η συσκευασία του δέματος είναι κατάλληλη για την διεκπεραίωση της αποστολής, ώστε να φτάσει το δέμα άρτιο πίσω σε εμάς.
ΕΓΓΥΗΣΗ
Όλα τα ανταλλακτικά φέρουν την εγγύηση που παρέχει το εκάστοτε εργοστάσιο. Η διαδικασία εγγύησης των ανταλλακτικών ορίζεται από τις διαδικασίες και τους όρους που ορίζει το κάθε εργοστάσιο-εταιρία παραγωγής του ανταλλακτικού. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επίδειξη του παραστατικού αγοράς και να έχει διατηρηθεί άθικτη η αρχική του συσκευασία, καθώς και η τοποθέτηση του από επαγγελματία (επίδειξη παραστατικού υπηρεσιών από επίσημο συνεργείο). Ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία μας επί της λειτουργίας του προϊόντος και των διαδικασιών εγγύησης που ζητάει το κάθε εργοστάσιο.
- Η εγγύηση ισχύει εφόσον δεν έχει γίνει χρήση του ανταλλακτικού παρά τις αρχικές προδιαγραφές του, όπως πατέντα, τοποθετημένο σε αμάξι με μετατροπές κλπ.
- Καμία εγγύηση δεν παρέχεται σε περίπτωση κακής τοποθέτησης, λάθος λειτουργίας ή λάθος συναρμολόγησης.
- Σε περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού με κάποιο ακριβότερο, θα πρέπει να καλυφθεί η διαφορά της αρχικής τιμής από τον καταναλωτή
- Σε αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, δεν δίνεται εγγύηση στα ηλεκτρικά είδη.
- Η εγγύηση δεν παρέχεται σε περίπτωση που έχουν προκληθεί φθορές κατά την μεταφορά του προϊόντος. Σε περίπτωση που γίνει επιστροφή o πελάτης-αποστολέας είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι η συσκευασία είναι κατάλληλη για την διεκπεραίωση της αποστολής, ώστε να φτάσει το δέμα άρτιο πίσω σε εμάς. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή.
- Εγγύηση δεν παρέχεται στα υλικά τριβής και κύλισης (τακάκια, δίσκοι, ρουλεμάν, σετ συμπλέκτη κ.α.).
Σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε για το συμφέρον και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, με πρώτη συμβουλή την επιλογή ποιοτικών προϊόντων.